onsdag 15 maj 2019

Om Warglycke Art


Har du en tro på något mer?

Det finns en mening med allt. Och det finns mer än vad vi ofta ser. Jag vill ge dig en bekräftelse, att det du anar är rätt. Vill låta dig få in upptäckarglädje, magi och goda helande energier i livet. Lite som barndomens glittrande oskuldsfullhet för vem längtar inte tillbaka… lite?

Med värme och fantasi ger jag dig spänning, inspiration och intuitiv magi att fylla ditt liv med. Energifylld, berörande och helande konst som talar om balans och andlighet. Konst som är fylld med kärlek och lust till livet. Lite som barndomens känsla…

Som den universella människa jag är, så har jag kontakt med själen, himlen och jorden. Jag vet att det finns mer än vad vi kan se och höra, och att detta är underfundigt och klokt och en hyllning till livsmagin. Detta har jag alltid velat visa i måleri, fotografi och texter.

”Fantastiskt magiska kreationer. Fulla av energi. Gjorda av en vacker själ som berör på djupet” - Jeanette Ivarsson, medium

”Varmt, färggrant och fantasieggande” - Madelene Nattfrost

”Vackert, intuitivt och talande”- Caroline Carlsdotter Kempe, medium/healer

”Konst som talar om något mer, en andlighet. Det finns healing i målningarna och bilderna.” - Linnéa, 80 år
Vill du veta mer?
Instagram: warglyckeart
Facebook: Warglycke Art
Epost:
foto@warglycke.se
Ateljé: Inne på gården Johan Nybergs väg 8, Härnösand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mest älskat