torsdag 21 november 2019

Välkommen, år 2020! Vi väntar på dig!

Snart stundande nytt år kräver ny almanacka/dagbok.

Så... jag gjorde en, både åt mig och åt maken. Med egna bilder. Jodå. Kära Norråker är med. I vinterskrud. Går ju inte att bara leva i sommarbilder. Vintern finns ju också som årstid. Inte så illa som jag/vi ibland gnäller att det är. Gäller ju bara att klä sig rätt, precis som om sommaren.

Almanacka beställer jag vart år hos Personlig almanacka. Och jag har inte fått ett rött öre för att säga det. Inga pengar i andra färger heller.
Nu kan vi fylla almanackorna/dagböckerna med roliga event. Ateljéhäng, öppet hus-dagar, prova-på-dagar och -kvällar... och mycket mer. Förutom små fina notiser om något bra eller vackert som hänt dagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mest älskat